Новое на CASS.ORG.UA

Новости сайта Церкви адвентистов субботнего покоя

Салютогенез. Нагорода

Дата проповіді: 
2018-02-03
Салютогенез. Нагорода
В багатьох родинах стосунки батька і дитини - це стосунки господаря і слуги, або роботодавця і найманого працівника. Наскільки стосунки батько-дитина виключають використання нагород? Результат хорошої роботи - це вже нагорода, скільки б талантів в нас не було на початку. Винагорода і покарання не потрібно створювати штучно. Це природній наслідок відповідних учинків. Заохочення веде дитину правильним шляхом. Зусилля дитини не повинні залежати від зовнішньої нагороди.
Звантажити: 

Салютогенез. Справжній послух

Дата проповіді: 
2018-02-10
Салютогенез. Справжній послух
Нагорода і покарання приходять через обставини, які допускає Бог - це природні результати вибору. Як ми можемо виховати дітей таким чином, щоб вони не шукали нагороди і не боялися покарання? Як можна привести дітей до справжнього послуху? Ісус навчав Своїх учнів бути синами, а не слугами. В системі нагород і покарань завжди панує змагання. Як ми можемо мотивувати інших? Ми можемо довіряти дітям, дозволяючи їм обирати між послухом і непослухом. Тоді вони зможуть прийняти решення поступати правильно, тому що це правильно.
Звантажити: 

Заохочення

Дата проповіді: 
2018-01-27
Заохочення
If we, as parents, would educate our children as God does, we would be perfect. It is discouraging when efforts are not recognized, or when successes are not noticed. Unwise sympathy harms the child, and does not trust them to withstand the schools of life. In contrast, God sends us into various circumstances and trusts us to withstand difficult situations. What is the difference between praise and encouragement? How can we encourage children—even disobedient ones—when something goes wrong?Оскільки ми прагнемо попередити зло, ми не бачимо, яким потужним інструментом може бути заохочення. Якщо ми, як батьки, будемо заохочувати наших дітей, як це робить Бог, ми будемо досконалими батьками. Діти розчаровуються, якщо їхні зусилля не оцінені, а успіх залишений без уваги. Нерозважливе співчуття шкодить дитині, таким чином ми не довіряємо, що діти встоять в складних обставинах. Яка відмінність між похвалою і заохоченням? Як ми можемо заохочувати дітей - навіть непослушних - коли вони поступають неправильно?
Звантажити: 

Сторінки

Підписатися на RSS - Новое на CASS.ORG.UA